ja må ja leva :P

hej hej,, det va ett tag sen, haft fullt upp faktiskt!

Men idag kände ja att ja bara va tvungen att tacka alla mina underbara bär för de söta födelsedags messen..
<3 massa kärlek till er!

igår va vi på liseberg oxå:) ja nikke mahlin o kim tog ett tåg kl 06.03igår och åkte karuseller heeeela daa´n,
vi kom dock dit lite för tidigt så vi bestämde oss för att ta en fika.-. 4cafeer på en gata o vi tog naturligtvis den
som luktade väärst.. fy fasen.. butiksägaren hade så vackert ställt en överfull soptunna inne brevid borden där
folk ska äta (((uuuhh))) så ja köpte en juice o ställde mig utanför medans de andra åt sina baguetter... suck!

men over all så va dagen toppen:))

fick nyss jätte fina presenter av min nikke oxå, pilgrim halsband o örhängen + 2par sloggi hottisar ;)

ikväll blir det äta ute med lite vin kanske:)

hoppas alla har det bra, speciellt mina bär, päron o <3

lots of love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0